Nie masz produktów w koszyku.

Suma częściowa: 0,00 zł
Wyszukiwarka filtrów
Strona:
  1. 1
  2. 2
Szanowny kliencie!

Jeśli poszukujesz katalogu filtrów:

  • Filtron
  • Knecht
  • Mann
  • Hengst
  • K&N
  • Purflux

to dobrze trafiłeś! W naszym poradniku dowiesz się, jak szybko odnaleźć poszukiwany przez Ciebie filtr.

Jak zamawiać/szukać filtry Filtron na stronie eFiltry.pl?

Jako profesjonalny specjalizujący się w sprzedaży filtrów i olejów silnikowych sklep skupiający się na oferowaniu wyłącznie wysokiej jakości produktów mamy pewność, że każdy odwiedzający nas klient znajdzie to, czego szuka. Co więcej, jesteśmy również przekonani, że każdy z Was opuści nasz sklep w stu procentach usatysfakcjonowany otrzymując wysokiej jakości produkt w bardzo atrakcyjnej cenie. Niestety mimo usilnych starań i przykładania bardzo dużej uwagi do intuicyjności naszego sklepu zdarzają sie przypadki, kiedy sposób wyszukiwania produktów nie jest dla każdego do końca jasny.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom postanowiliśmy stworzyć poradnik zamawiania, który powinien rozwiać wszelkie wątpliwości i nieco bardziej przybliżyć Wam jak działa nasz katalog online. Zaraz dowiecie się jak szybko i bezproblemowo znaleźć i zamówić filtry powietrza Filtron, wysokiej jakości filtry oleju Filtron czy też filtry paliwa Filtron. Jeśli jednak nadal będziecie mieć Państwo jakieś pytania - nasi pracownicy służą pomocą.

 

Jak znaleźć odpowiedni filtr na eFiltry.pl?

Jeśli interesują państwa  filtry Filtron, renomowanej i docenianej marki na całym świecie i właśnie takiej firmy produkt dedykowany jest silnikowi Waszego auta, możecie znaleźć go szybko i bezproblemowo, nie musząc po kolei przeglądać każdej zakładki w poszukiwaniu odpowiedniego produktu.

wyszukiwarka filtrów i ich zamiennikow 

Jeśli znasz symbol (kod) lub inną charakterystyczną cechę, skorzystaj z wyszukiwarki. 

 

Katalog Filtron - szybka opcja wyszukiwania

Polecamy najszybsze i najlepsze rozwiązanie pozwalające na znalezienie konkretnego produktu metodą "krok-po-kroku". W wyszukiwarce na głównej stronie, na górze - zaraz pod głównymi zakładkami znajduje sie bardzo intuicyjna wyszukiwarka, z którą poradzi sobie każdy. Nie ma znaczenia, czy wiesz jaki model filtra potrzebujesz, czy może nie masz o tym zielonego pojęcia - nasza wyszukiwarka została stworzona z myślą o każdej osobie.

 

Oto dwa sposoby wyszukiwania:

Sposób 1 - szukanie według modelu auta

Jeśli nie masz pojęcia, jaki filtr będzie odpowiedni, skorzystaj z wyszukiwarki z lewej (na górze strony), gdzie wystarczy wybrać:

  • markę auta
  • model auta
  • typ

Nasz katalog online został przygotowany tak, aby wskazać pasujące do konkretnego samochodu filtry. Po kliknięciu ikonki "szukaj" pojawi się adekwatny asortyment z jakim będzie można zapoznać się dokładniej.

katalog filtrów samochodowych - instrukcja wyszukiwania po modelu

 

Sposób 2 - szukanie po kodzie filtra

Jeśli szukasz konkretnego typu filtra, koniecznie skorzystaj z wyszukiwarki po prawej (na górze strony). Wystarczy, że w wyszukiwarce tej umieścisz kod filtra bądź nazwę filtra, a następnie klikniesz "szukaj" - pojawią się pasujące produkty bądź zamienniki. Pamiętaj, aby podawać nazwę bez przerw - to konieczne, aby znaleźć odpowiedni model.

 podaj kod (symbol), aby znaleźć filtr lub zamiennik

 

Filtry wyszukiwania

Choć wyszukiwarka już przekierowała Cię do konkretnych produktów, to nie koniec możliwości - teraz możesz zaznaczyć interesujące Cię opcje tak, aby Twoim oczom ukazały się tylko te najbliższe oczekiwaniom filtry i oleje. Dostępne opcje wyszukiwania bardzo uławiają cały proces.

filtr i ich zmiennik można sortować wg. parametrów: cena, producent, typ filtra (powietrza, paliwowy, oleju) 

 

Opcje filtrowania:

  • cena - na przykład od 0 do 49 złotych
  • producent - nie tylko Filtron, ale i wielu innych
  • typ filtra - olejowy czy paliwowy

 

Mamy nadzieję, że ta instrukcja pomoże Wam w efektywnych poszukiwaniach, ale w razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami.

0 Komentarze | Posted in Filtry By admin

filtrySmog - jedno słowo a wzbudza strach wszystkich osób świadomych z czym wiąże się nadmierne wystawianie organizmu na jego wdychanie. Negatywny wpływ smogu na nasze zdrowie to temat podejmowany od dawna, jednak alarmujące dane dotyczące stopnia zanieczyszczenia powietrza w naszym kraju skłaniają do tego, by jeszcze raz zastanowić się nad tym tematem.

W tym kontekście należy przede wszystkim przemyśleć, czy aby na pewno robimy wszystko w celu ochrony zdrowia naszego i naszych bliskich przed działaniem powietrza tak mocno zanieczyszczonego pyłami - również podczas jazdy autem.

 

 

Warto, bo smog zwiększa ilość:
- chronicznego kaszlu,
- przewlekłego zapalenia oskrzeli,
- niewydolności płuc,
- osób chorujących na astmę.

Wielu z nas podejmuje działania – wyposażamy się w domowe oczyszczacze powietrza, a nawet nosimy maski. Co jednak z czasem spędzanym w samochodzie? Czy możemy zrobić coś, by podczas codziennych tras bądź dłuższych przejażdżek skutecznie chronić się przed smogiem? Tutaj najbardziej zasadne wydaje się postawienie pytania:

 

Czy wnętrze samochodu chroni przed smogiem?

Niestety nie. Całe szczęście istnieją sposoby, aby ochronić siebie i pasażerów pojazdu przed niekorzystnym wpływem smogu i innych zanieczyszczeń. Filtr kabinowy to ten element wyposażenia pojazdu, dzięki któremu możemy czuć się bezpieczniej, ale niestety większość kierowców nie docenia jego pracy bądź po prostu ją ignoruje – przypominają sobie o konieczności wymiany filtra dopiero na wiosnę, przy okazji przeglądu samochodowej klimatyzacji. To błąd, bowiem w Polsce mamy „taki klimat”, który powoduje sezonowe tendencje wzrostu poziomu zanieczyszczenia, dlatego bądź co bądź, założenie czystego i naprawdę wydajnego filtra kabinowego nie powinno być bagatelizowane.

 

Największe zagrożenie dla kierowców: pył zawieszony

To nic innego, jak cząstki stałe sadzy, które pochodzą z:
- gumy z opon samochodowych
- rur wydechowych pojazdów
- kominów

To, że zwykle go nie widać – co jest wynikiem zmiany klimatycznych w Polsce - wcale nie znaczy, że go nie ma –wręcz przeciwnie: niewidoczny wróg jest jeszcze bardziej niebezpieczny, a ten podrywany pędem przejeżdżających pojazdów ma drogę otwartą do naszych dróg oddechowych.

 

Jakość i czystość filtra kabinowego = jakość powietrza

To dlatego trójwarstwowy filtr kabinowy polifenolowy wydaje się najlepszym sprzymierzeńcem w naszej walce o lepszą jakość powietrza podczas jazdy samochodem. Można nawet rzec, iż jest to filtr przeciwalergiczny o kapitalnych funkcjach, z których najważniejszą jest to iż zatrzymuje groźne dla zdrowia substancje zanim one jeszcze trafią do wnętrza samochodu. Ich skuteczność filtrowania zanieczyszczeń jest niemalże na 100% poziomie. Każdy rozważny kierowca na pewno weźmie takie rozwiązanie pod uwagę. Na rynku istnieje coraz więcej filtrów kabinowych - użytkownik może wiec wybierać zarówno z tych bardziej przystępnych do kieszeni, jak i droższych, bardziej zaawansowanych i wykonanych w najnowszej technologii. Idealnym przykładem jest FreciousPlus - nowoczesny filtr jeszcze bardziej chroniący przed alergenami dzięki nowej biofunkcjonalnej powłoce. Ostateczna decyzja zawsze należy do nas - pytanie jednak, czy warto oszczędzać na zdrowiu?

0 Komentarze | Posted in Filtry By efiltry.pl

Jak konserwować filtry K&N?

10.07.2015 14:45

 

 Jak konserwować filtry K&N?

filtry K&N

Sportowe filtry marki K&N cieszą się dużym uznaniem wśród kierowców. Dlaczego? Filtry K&N to przede wszystkim inwestycja, która zwraca się za każdym razem, gdy będziemy dokonywali wymiany części eksploatacyjnych. Co więcej, odpowiednio zestrojony silnik, wraz ze sportowym filtrem K&N daje znaczącą poprawę osiągów. Przejdźmy jednak do rzeczy najważniejszej, czyli do tego, jak konserwować filter K&N.
 
Producent daje gwarancję na milion kilometrów. Filtr ten faktycznie wytrzymuje wiele, ale pod jednym warunkiem - gdy jest poprawnie konserwowany. Zwykłe filtry papierowe należy wymieniać średnio co 15 tysięcy kilometrów (lub częściej, gdy użytkujemy pojazd w warunkach enduro). Nie można ich myć lub czyścić. Filtry K&N nie są papierowe - to specjalne włókno i sylikonowa obudowa, którą można czyścić i oliwić. Producent specjalnie do tych czynności produkuje dwa preparaty - środek czyszczący i środek smarujący filtr.
 
Oto, jak należy konserwować sportowe filtry K&N.
  • Krok 1 - filtr należy dokładnie spryskać środkiem do czyszczenia, po czym odłożyć go na kilkanaście minut.
  • Krok 2 - następnie myjemy filtr pod bieżącą wodą i czekamy aż do osuszenia.
  • Krok 3 - dokładnie spryskujemy filtr środkiem smarującym. Producent przygotował zestawy czyszczące w spray'ach, co ułatwia konserwację.
  • Krok 4 - czekamy, aż środek smarujący wsiąknie w filtr. Zwykle potrzeba na to około 20 minut.
  • Krok 5 - instalujemy ponownie filtr K&N.
 
Dlaczego tak ważna jest konserwacja filtrów? Są to podzespoły eksploatacyjne - zatrzymują zanieczyszczenia, filtrują powietrze i dbają o to, aby do komory silnika nie dostawały się żadne zanieczyszczenia. Jeżeli filtr jest brudny lub uszkodzony, przepuszcza drobinki i zabrudzenia, które stają się dla silnika zabójcze. Dlatego należy podczas okresowego przeglądu sprawdzić, czy filtr nie wymaga konserwacji. Produkty marki K&N są nieco droższe od zwykłych papierowych filtrów, jednak mają jedną zaletę - można je konserwować i używać ponownie. W przeliczeniu, jeden filtr K&N i zestaw czyszczący to dużo mniejszy wydatek, niż zakup kilkunastu filtrów papierowych. 
 

Tagi:

0 Komentarze | Posted in Filtry By eFiltry.pl

Wymieniany zawsze wraz z olejem - filtr oleju. Zwykle część, o której nie myślimy i którą traktujemy jak element eksploatacyjny, który wymienia się podczas serwisu naszych pojazdów. Filtr oleju jednak odgrywa bardzo ważną rolę w pracy silnika. Sprawdźmy, jak działa filtr oleju i jak jest zbudowany.

 
Filtr oleju - budowa
 
budowa filtru olejuNajczęściej filtr oleju występuje pod postacią metalowej, skądinąd niepozornej puszki. Budowę takiego właśnie filtra opiszemy. W metalowej obudowie znajduje się papierowy wkład filtrujący, który przepuszcza olej, ale nie rozpuszcza się pod jego wpływem. Filtr ten ułożony jest w harmonijkę (podobnie, jak w przypadku filtrów powietrza). Dzięki temu producenci zwiększają powierzchnię roboczą wkładu. 
W filtrach znajdują się trzy rodzaje zaworów:
  • przeciwzwrotny
  • przelewowy tzw. By-pass
  • zawór eko
 
W budowie filtra wyróżnić możemy zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve). Jest to gumowa membrana, która przylega do pokrywy filtra puszkowego (od wewnętrznej strony). Specjalna membrana zakrywa otwory, przez które brudny olej mógłby dostać się do komory silnika. Zawór przeciwzwrotny jest bardzo ważnym elementem budowy każdego filtra olejowego. Zapobiega on cofaniu się brudnego oleju do misy po wyłączeniu silnika. Zawór ten odgrywa również bardzo ważną rolę w skróceniu czasu suchego i półsuchego tarcia elementów silnika. Właśnie przez zapobieganie cofania się oleju, zawór przyspiesza dotarcie leju do pompy podczas odpalania silnika (szczególnie przydatne, gdy uruchamiamy silnik po dłuższym postoju). Obecność zaworu przeciwzwrotnego zależna jest od poziomu, w jakim wkręcamy filtr oleju. Jeżeli filtr wkręcany jest pokrywą do góry - zawór zastępuje grawitacja ziemska. Jednak element ten niezbędny jest przy filtrach wkręcanych w pozycji poziomej lub pokrywą do dołu.
 
Kolejnym ważnym zaworem w budowie filtra olejowego jest zawór przelewowy (zwany również zaworem By-pass). Zwykle zawór instalowany jest w pozycji szeregowej. Jednak w niektórych konstrukcjach silnika, zawór nie jest częścią filtra, a znajduje się w samym silniku. Rola zaworu przepływowego jest prosta i jednocześnie niezwykle ważna. Zawór ten ma za zadanie udrożnić przepływ oleju, gdy powstanie ryzyko niedostatecznego smarowania elementów silnika. Producenci filtrów olejowych zgodnie doszli do wniosku, że w sytuacjach ekstremalnych lepszym rozwiązaniem jest dopuszczenie do silnika większej ilości oleju (nawet brudnego), niż stworzenie ryzyka niedostatecznego smarowania i w konsekwencji zatarcie silnika. Ryzyko niedostatecznego przepływu oleju może powstawać chociażby zimą, kiedy gęstość oleju jest zbyt duża, aby swobodnie przepływać przez filtr. Taką sytuację zauważa się głównie po rozruchu auta, gdy temperatura oleju jest zbyt niska. 
Trzecim zaworem spotykanym w filtrach oleju jest zawór eko. Ma on podobną zasadę działania, jak zawór przeciwzwrotny. Zapobiega cofaniu się brudnego oleju z misy po wyłączeniu silnika. Różnica polega na miejscu instalacji zaworu - eko instalowany jest po czystszej stronie filtra. Dzięki zastosowaniu zaworu eko, w filtrze cały czas znajduje się olej, co skraca ryzyko suchego tarcia podczas uruchamiania silnika. Zawór ten chroni także przed wylewaniem się oleju podczas wymiany filtra - chroniąc tym samym środowisko naturalne. Właśnie dlatego przyjął nazwę eko. 
 
Zasada działania filtrów oleju
 
działanie filtru olejuFiltr oleju montowany jest po to, aby oczyszczać olej, który trafia do komory silnika. Olej pobierany z misy olejowej jest filtrowany w pierwszym etapie przez smok (a dokładnie filtr w smoku, który zasysa olej z misy do komory). Do filtra oleju dociera olej, który jednak może mieć w sobie mikro zabrudzenia (które mogą przyczynić się do spowodowania awarii silnika). Olej odfiltrowuje drobinki o wielkości 1/50 milimetra. Tyczy się to nie tylko drobinek piasku, ale także tworzyw syntetycznych i włókien. Po odfiltrowaniu, olej trafiający do komory jest czysty. 
Oczywiście filtr należy traktować jako część eksploatacyjną. Wymienia się go razem z olejem, aby zapewnić silnikowi odpowiednią filtrację. W przypadku złego doboru filtra lub zamontowania filtra złej jakości - ilość zanieczyszczeń dostających się do komory silnika może wywołać poważną awarię. 
0 Komentarze | Posted in Filtry By eFiltry.pl

Filtron

Firma Filtron znana jest wśród kierowców oraz dystrybutorów części motoryzacyjnych jako solidny producent, który zawsze kładzie nacisk na jakość swoich wyrobów. Filtron zasłynął z produkcji filtrów do aut, motocykli i maszyn specjalistycznych. Firma powstała w 1982 roku. Od samego początku istnienia firmy jej właściciele nastawili się na produkcję i dystrybucję filtrów powietrza, paliwa oraz oleju.

Filtron od samego początku istnienia postawił na jakość swoich produktów. To pozwoliło na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa i ekspansję na zagraniczne rynki. Obecnie filtry firmy Filtron spotykane są w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, Irlandii, Norwegii, Czechach, Szwajcarii, czy też w USA.

Marka Filtron należy do międzynarodowego koncernu motoryzacyjnego Affinia Group, który w branży znany jest jako pionier produkcji i dystrybucji części motoryzacyjnych i podzespołów heavy-duty. Producent filtrów oczywiście nie poprzestaje na rozwoju - ciągle wdrażane są nowości, ciągle modernizowana jest linia produkcyjna, ciągle także powstają nowe filtry powietrza, paliwa i oleju, które pracują jeszcze wydajniej, gwarantując kierowcom komfort użytkowania pojazdów.

Filtry paliwa FiltronPrzez wszystkie lata pracy, Filtron zaprojektował i wyprodukował ponad 2100 różnych filtrów. Z produktów marki korzystają takie koncerny, jak Volkswagen, General Motors, Ford, Land Rover, Jaguar, Mercedes-Benz, Saab, Lotus, Harley&Davidson, Suzuki oraz osławiony Aston Martin. Filtry z logo marki trafiają zarówno do aut rodzinnych, jak i do sportowych wersji pojazdów. Z produktów firmy korzystają także prywatni odbiorcy, którzy zamawiają filtry do ciężkich maszyn budowlanych i urządzeń specjalistycznych.

Dlaczego Filtron cieszy się taką popularnością? Od samego początku działalności, Filtron postawił na jakość i wierne odwzorowanie filtrów powietrza względem oryginalnych komponentów. Filtry są tanie i wzorowane na oryginałach. Zdaniem wielu użytkowników, przewyższają oryginalne filtry nawet o kilka oczek. Dzięki najnowocześniejszemu laboratorium w Europie, Filtron ciągle rozwija nowe technologie.

W 2007 roku firma otworzyła nową fabrykę produkcyjną na Ukrainie, a w 2010 roku przedsiębiorstwo uruchomiło dużą sieć magazynów i biur w Rosji. Na kolejne lata przewidziano nowe inwestycje oraz jeszcze lepsze produkty.

0 Komentarze | Posted in Filtry By eFiltry.pl
Strona:
  1. 1
  2. 2