Wyszukiwarka

PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 Kanister plast. 20l olej silnikowy

brak
Normy, aprobaty, specyfikacje -MB–Approval 228.3,MAN M 3275-1 ,Volvo VDS-2 ,Renault RVI RD/RD-2,TEDOM 258-3,AVIA - Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 Kanister plast. 20l olej silnikowy
W magazynie
SKU
ULTORCG-415W-4020l
Do darmowej dostawy brakuje Ci:
400.00 zł
Dane techniczne
Spełnia normę producenta CATERPILLAR ECF-1a, DEUTZ DQC-II-10, MACK EO-N, MB 228.1, MTU TYPE 1, RENAULT RLD-2, TEDOM 258-3, Volvo VDS-2
Spełnia normę ACEA E7
Spełnia normę API CG-4, SJ
Klasa lepkości 15W40

Charakterystyka 
Mineralny, wielosezonowy olej typu SHPDO do mocno wysilonych silników wysokoprężnych. 

Zapewnia: 
• wysoką czystość silnika, 
• minimalizację zużycia silnika, 
• zapobieganie powstawaniu sadzy, 
• zapobieganie zakleszczaniu się pierścieni tłokowych, 
• doskonałą odporność na utlenianie, 
• wydłużenie okresu eksploatacji oleju 

Zastosowania 
PLATINUM ULTOR CG-4 15W – 40 jest nowoczesnym olejem silnikowym typu SHPDO (Super High Performance Diesel Oil), przeznaczonym do smarowania silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, autobusach pracujących w trudnych warunkach oraz sprzęcie budowlanym. 
Jest olejem zalecanym przez czołowych producentów samochodów do obciążonych silników wysokoprężnych spełniających wymagania norm Euro III, II, I. 
Posiada doskonałe własności przeciwzużyciowe, antykorozyjne, gwarantuje wydłużenie okresu eksploatacji, a także zapobiega zakleszczaniu się pierścieni tłokowych. 

Normy, aprobaty, specyfikacje -MB–Approval 228.3,MAN M 3275-1 ,Volvo VDS-2 ,Renault RVI RD/RD-2,TEDOM 258-3,AVIA - Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85 

Spełnia wymagania: 
Scania (dotyczy silników Scania Euro III z okresami międzywymianowymi 60.000 km) 
MTU Type 2 ,Deutz DQC-II-05,Caterpillar ECF-1a,DAF EUR 2 I EUR 3