Wyszukiwarka

PLATINUM ULTOR FUTURO 15W-40 Kanister plast. 20l olej silnikowy

brak
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD został otrzymany w oparciu o wysokogatunkowy olej bazowy API Gr. II oraz doskonale dobrany, stworzony wg najnowszej technologii Mid-SAPS, pakiet dodatków uszlachetniających o unikalnej formule molekuł.
PLATINUM ULTOR FUTURO 15W-40 Kanister plast. 20l olej silnikowy
W magazynie
SKU
PLATINUM ULTOR FUTURO 15W-40 Kanister plast. 20l
Do darmowej dostawy brakuje Ci:
400.00 zł
Dane techniczne
Spełnia normę producenta Cummins CES 20081, Mack EO-O Premium Plus, MB 228.31, Renault RLD-3, Volvo VDS-4
Spełnia normę ACEA E9
Spełnia normę API CI-4, CI-4Plus, CJ-4, SM, SN
Klasa lepkości 15W40

Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD został otrzymany w oparciu o wysokogatunkowy olej bazowy API Gr. II oraz doskonale dobrany, stworzony wg najnowszej technologii Mid-SAPS, pakiet dodatków uszlachetniających o unikalnej formule molekuł. 

Gwarantuje: 
• ulepszoną trwałość, niezawodność oraz znakomitą wydajność silnika, 
• wydłużenie żywotności filtrów - dzięki technologii Mid-SAPS, 
• świetną ochronę i czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie, 
• doskonałą odporność na korozję oraz stabilność termo-oksydacyjną, 
• zmniejszenie zużycia paliwa, 
• maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach, 
• wydłużenie okresów między wymianami oleju, 
• spełnienie wymogów dotyczących emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników. 

Zastosowania 
Platinum Ultor Futuro 15W-40 jest przeznaczony do wszystkich typów silników Diesla zarówno osobowych jak i wysokoobciążonych, także tych niskoemisyjnych. Szczególnie zalecany do silników z recyrkulacją gazów wydechowych, gdzie zastosowano nowoczesne technologie zmniejszające emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Jest kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami obróbki spalin (EGR/SCR, DOC, DPF) i ma na celu przedłużenie żywotności filtrów cząstek stałych (DPF). 
Dzięki nowoczesnej technologii Mid-SAPS oraz zastosowaniu oleju bazowego Gr. II (niska zawartość siarki) spełnia najnowsze wymagania norm emisji spalin Euro 5, a ACEA E9-08 może w przyszłości stanowić minimalny poziom wymagań przyszłej normy Euro 6. W zakresie emisji NOx oraz PM spełnia także normy EPA Tier I i II. Można go również stosować w pojazdach, gdzie zdefiniowano wymagania Euro 4 i 3. 
Platinum Ultor Futuro 15W – 40 gwarantuje wydłużenie okresów wymiany oleju, dzięki czemu obniża koszty eksploatacji silnika, dlatego świetnie nadaje się do zastosowaniach w flotach mieszanych. Doskonałe właściwości lepkościowe umożliwiają łatwy rozruch.