Wyszukiwarka

PLATINUM ULTOR OPTMO 10W-30 Beczka 205l olej silnikowy

brak
Jakość: API: CJ-4 [|]ACEA: E9 [|]Lepkość: SAE: 10W-30
PLATINUM ULTOR OPTMO 10W-30 Beczka 205l olej silnikowy
W magazynie
SKU
PLATINUM ULTOR OPTMO 10W-30 Beczka 205l
Do darmowej dostawy brakuje Ci:
400.00 zł
Dane techniczne
Spełnia normę producenta Deutz DQC III-10 LA, Mack EO-O-S 4.5, MB 228.31, MTU Type 2.1, Renault RVI RLD-3, Volvo VDS-4.5
Spełnia normę ACEA E9
Spełnia normę API CJ-4, CK-4
Klasa lepkości 10W30

Jakość: API: CJ-4 
ACEA: E9 
Lepkość: SAE: 10W-30 

Charakterystyka 
Nowej generacji, półsyntetyczny olej silnikowy typu SHPD. Doskonała technologia została opracowana dzięki wysokojakościowym bazom olejowym z udziałem najwyższej jakości dodatków uszlachetniających zapewniających obniżoną zawartość siarki, popiołu siarczanowego oraz fosforu. 

Gwarantuje: 
• znakomitą wydajność silnika w każdych warunkach pracy, 
• wydłużenie żywotności filtrów oraz okresów między wymianami oleju, 
• efektywną czystość silnika poprzez utrzymanie zanieczyszczeń w zawiesinie, 
• poprawę gospodarki paliwowej, 
• maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach, 
• bezpieczną pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników 

Zastosowania 
Platinum Ultor Optimo 10W-30 to olej silnikowy typu mid-SAPS rekomendowany do wysokoprężnych silników Diesla pracujących w ciężkich warunkach. Jest przeznaczony do silników spełniających normy Euro V, IV i niższe. Doskonale sprawdza się w każdych warunkach jazdy zarówno latem jak i zimą. Zapewnia doskonałą ochronę silnika nie tylko na trasach szybkiego ruchu, ale również w mieście. Rekomendowany do pojazdów dbających o ekologię, wyposażonych w silniki niskoemisyjne, wyposażone w urządzenia obróbki spalin takie jak DPF, EGR/SCR NOx. 
Platinum Ultor Optimo 10W-30 jest odpowiedni do zastosowania w maszynach budowlanych i innym ciężkim sprzęcie, co do którego producent zaleca olej w klasie lepkości i jakości podanej poniżej. Gwarantuje wydłużenie okresów wymiany oleju, dzięki czemu obniża koszty eksploatacji silnika, dlatego świetnie nadaje się do zastosowaniach w flotach mieszanych. 
Może być stosowany w pojazdach spełniających normy emisji EPA Tier 3 oraz EPA Tier 4, jeżeli spełnia wszystkie wymagania producenta pojazdu w zakresie klasy jakości oraz klasy lepkości. 

Normy, aprobaty, specyfikacje 
MAN 3575 
MB-Approval 228.31 
Volvo VDS-4 

Spełnia wymagania: 
MTU Type 2.1 
Renault RVI RLD-3 
Cummins CES 20081 
Deutz DQC III 10LA 
Mack EO-O Premium Plus 
Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a