Wyszukiwarka

PLATINUM ULTOR PLUS 15W-40 Butelka 5l olej silnikowy

brak
Normy, aprobaty, specyfikacje [|]MB-Approval 228.3 [|]MB-Approval 229.1 [|]MAN M 3275-1 [|]Volvo VDS-3 [|]Mack EO-N [|]Renault VI RLD-2 [|]Cummins CES 20078 [|]MTU Type 2 [|]TEDOM 258-3 [|]AVIA - Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85 [|]
PLATINUM ULTOR PLUS 15W-40 Butelka 5l olej silnikowy
W magazynie
SKU
PLATINUM ULTOR PLUS 15W-40 Butelka 5l
Do darmowej dostawy brakuje Ci:
400.00 zł
Dane techniczne
Spełnia normę producenta EOM Plus, CUMMINS CES 20078, DEUTZ DQC-III-10, MACK EO-N, MB 228.3, MTU TYPE 2, RENAULT RLD/RLD-2, Volvo VDS-3
Spełnia normę ACEA E3, E5, E7
Spełnia normę API CG-4, CH-4, CI-4, SJ, SL
Klasa lepkości 15W40

Charakterystyka 
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach. Gwarantuje: 

• maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach 
• czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie 
• zmniejszenie zużycia paliwa i oleju 
• stabilną jakość oleju 
• długą żywotność silnika 
• długie przebiegi między wymianami 
• obniżone koszty eksploatacji taboru samochodowego 
• ochronę środowiska naturalnego 

Zastosowania 
Platinum Ultor Plus 15W-40 przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro IV, III, II, I. Unikalna kompozycja najwyższej jakości mineralnych olejów bazowych oraz dodatków uszlachetniających gwarantuje bezawaryjną pracę silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacji oraz niezmienne parametry oleju podczas ekstremalnie wydłużonych przebiegów. 
W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II. 

Normy, aprobaty, specyfikacje 
MB-Approval 228.3 
MB-Approval 229.1 
MAN M 3275-1 
Volvo VDS-3 
Mack EO-N 
Renault VI RLD-2 
Cummins CES 20078 
MTU Type 2 
TEDOM 258-3 
AVIA - Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85 

Spełnia wymagania: 

Cummins CES 20071/72/75/76/77 
Volkswagen 505.00 
Scania (dotyczy silników Scania Euro III i Euro IV z okresami międzywymianowymi 60.000 km) 
DAF EUR 2 i EUR 3 
Iveco 
Deutz DQC-III-05 
Mack EO-M Plus 
Detroit Diesel 7SE 270 
Caterpillar ECF-1a