Wyszukiwarka

PLATINUM ULTOR PROGRESS 10W-40 Beczka 205l olej silnikowy

brak
Normy, aprobaty, specyfikacje MAN M 3477,MB-Approval 228.51 [|]Spełnia wymagania: Renault RVI RXD ,MTU Type 3.1 ,MAN 3271-1,Volvo VDS-3,Deutz DQC III-05,DAF,Iveco
PLATINUM ULTOR PROGRESS 10W-40 Beczka 205l olej silnikowy
W magazynie
SKU
PLATINUM ULTOR PROGRESS 10W-40 Beczka 205l
Do darmowej dostawy brakuje Ci:
400.00 zł
Dane techniczne
Spełnia normę producenta CUMMINS CES 20076/77, DEUTZ DQC-III-10 LA, MACK EO-N, MAN M3477, MB 228.51, MTU TYPE 3.1, RENAULT RVI RLD-2, VOLVO VDS-3
Spełnia normę ACEA E6, E7
Spełnia normę API CI-4
Klasa lepkości 10W40

Charakterystyka 
Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro V. 

Podstawowe zalety: 
• Kompatybilność z urządzeniami filtrującymi i katalizatorami spalin 
• Spełnienie norm emisji Euro V, IV, III, II, I 
• Stabilność eksploatacyjna w ekstremalnych temperaturach 
• Doskonała ochrona silnika przed zużyciem i korozją. 
• Bardzo dobre rozproszenie sadzy. 
• Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych. 

Zastosowania 
Platinum Ultor Progress zalecany jest do silników diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Formulacja tego oleju stanowi ogromny progres technologiczny. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E-6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro V. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II 

Normy, aprobaty, specyfikacje MAN M 3477,MB-Approval 228.51 
Spełnia wymagania: Renault RVI RXD ,MTU Type 3.1 ,MAN 3271-1,Volvo VDS-3,Deutz DQC III-05,DAF,Iveco