Charakterystyka
Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro V.
Podstawowe zalety:
• Kompatybilność z urządzeniami filtrującymi i katalizatorami spalin
• Spełnienie norm emisji Euro V, IV, III, II, I
• Stabilność eksploatacyjna w ekstremalnych temperaturach
• Doskonała ochrona silnika przed zużyciem i korozją.
• Bardzo dobre rozproszenie sadzy.
• Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych.
Zastosowania
Platinum Ultor Progress zalecany jest do silników diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Formulacja tego oleju stanowi ogromny progres technologiczny. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E-6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro V. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II
Normy, aprobaty, specyfikacje MAN M 3477,MB-Approval 228.51
Spełnia wymagania: Renault RVI RXD ,MTU Type 3.1 ,MAN 3271-1,Volvo VDS-3,Deutz DQC III-05,DAF,Iveco