Wyszukiwarka

VF2038 K&N Filtr Kabinowy

brak
VF2038 K&N Filtr Kabinowy
VF2038 K&N Filtr Kabinowy
Na zamówienie
SKU
VF2038
Do darmowej dostawy brakuje Ci:
400.00 zł
Dane techniczne
Dostępność Na zamówienie
Cross Reference 1A First C30335, AC Delco ACC6, Ashuki US102518, Blue Print ADA102518, Chrysler 68127809AA, Comline EKF333, Coopers PC8367, Fiaam PC8367, Fram CF10743, Fram CF11676, Knecht LA460, Mahle LA460, Mann-Hummel CU23003, MicroGard 3696, Muller FC335, Purflux AH398, Ryco RCA215, Technocar E689, Wesfil WACF0177, WIX 24479, Zaffo Z604, Zaffo ZF604
Typ filtra Kabinowy

VF2038 K&N Filtr Kabinowy ma za zadanie oczyszczać powietrze z pyłków, sadzy i innych cząstek stałych dostających się do kabiny samochodu. Sprawdź naszą kategorię Filtry kabinowe.

Dlaczego warto kupić filtr marki K&N?

Warstwy filtra marki K&N

Budowa filtra

  • Filtry powietrza są zaprojektowane w taki sposób aby zapewnić wysoki przepływ powietrza przy zachowaniu wysokiej skuteczności filtracji.

  • Zamiast typowej celulozy, firma K&N używa zazwyczaj od 4 do 6 warstw plisowanych włókien bawełnianych znajdujących się pomiędzy siatkami drucianymi które mają za zadanie zatrzymywanie cząsteczek na wielu poziomach.

  • Filtry K&N mają większą przepustowość powietrza dzięki czemu zwiększa się wydajność silnika.
Gwarancja na markę K&N

Gwarancja

W zależności od produktu są dostępne 3 rodzaje gwarancji:

  • 10 letnia / 1000000 mil dla dolotów oraz filtrów powietrza
  • 3 letnia / 300000 mil dla filtrów powietrza do silników wysokoprężnych klasy komercyjnej
  • roczna dla filtrów olejów, akcesoriów, filtrów uniwersalnych oraz specjalnych lub jednorazowych
Mycie i konserwowanie filtrów K&N

Konserwacja

  • Są filtrami mokrymi co znaczy, że są nasączone specjalnym olejkiem dzięki czemu zatrzymują najdrobniejsze zanieczyszczenia. Można je myć i używać wielokrotnie - instrukcja jak to zrobić jest tutaj, a producent zapewnia, że należy je czyścić dopiero po przejechaniu 80 000 km.

  • Środki do czyszczenia i konserwacji znajdują się pod tym linkiem.