Charakterystyka
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V. Unikalna kompozycja baz syntetycznych niekonwencjonalnych i mineralnych uzupełniona zestawem wysokiej jakości uszlachetniających dodatków nowej generacji gwarantuje spełnienie najwyższych europejskich wymagań ACEA, API i producentów samochodów oraz wymogów ochrony środowiska.
Platinum Ultor Extreme gwarantuje:
• Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe
• Czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
• Maksymalną moc silnika
• Spełnienie norm emisji Euro V, IV, III, II, I
• Znaczące obniżenie kosztów eksploatacji taboru samochodowego
• Spełnienie najostrzejszych wymagań producentów samochodów.
Zastosowania
Platinum Ultor Extreme przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Może być z powodzeniem stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy . Zalecany jest także do wysokoobciążonych silników benzynowych.
W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Normy, aprobaty, specyfikacje-MAN M 3277,Renault RVI RXD,Volvo VDS-2,TATRA TDS 30/ 12
Spełnia wymagania:-Mercedes-Benz 228.5,Mercedes-Benz 229.1,Scania (dotyczy silników Scania Euro III i Euro IV z okresami międzywymianowymi 60.000 km) ,MTU Oil Type 3
MAN M3275,Volkswagen 505.00,DAF HP-2,Iveco,Cummins CES 20076/20077,Caterpillar ECF-1a,Mack EO-M Plus